Zgodnie z Rozdziałem 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający przed wszczęciem postępowania zobowiązany jest do ustalenia wartości zamówienia. W związku z powyższym w celu zbadania oferty rynkowej oraz oszacowania wartości zamówienia, zwracamy się z prośbą o podanie szacowanej kwoty brutto za 1 godzinę usługi: "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (podopiecznych OPS w Głuchołazach) w miejscu ich zamieszkania w roku 2025".
1. Zamawiający: Gmina Głuchołazy, Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. Jana Pawła II 14, 48-340 Głuchołazy, NIP 753-238-26-90
2. Szacunkowa liczba godzin w 2025 roku: 4 200
3. Termin realizacji zamówienia: 02.01.2025 r. - 31.12.2025 r.
4. Sposób przygotowania i złożenia informacji:
- cenę w informacji dotyczącej wartości zamówienia należy podać w walucie polskiej (PLN - polskich złotych);
- cena w informacji dotyczącej wartości zamówienia musi obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca w związku z realizacją całości przedmiotu niniejszego zaproszenia;
- informację należy przesłać drogą elektroniczną na adres: marta.szpak@ops-glucholazy.pl w terminie do dnia 02.12.2024 r.